News

Quandu u revestimentu fotocataliticu quantu cumincerà à fà effettu dopu à u revestimentu?Quantu durà a tecnulugia di purificazione di l'aria di revestimentu fotocataliticu quantisticu?Funzioni di a tecnulugia di purificazione di l'aria di rivestimentu fotocataliticu Quantum?

Funzioni di a tecnulugia di purificazione di l'aria di rivestimentu fotocataliticu Quantum?

1.Quantum livellu photocatalytic revestimentu hà forti decomposition è rimuzzioni effettu nant'à formaldehyde, benzene, ammonia, TVOC è altri pollutants urgànichi chì affettanu a salute umana.

2.Quantum-level photocatalytic revestimentu pò tumbà più di 90% di virus, cum'è u virus friddu, è u tassu di rimuzzioni di cumposti organici volatile pò ghjunghje sin'à 89,8%.Puderà in modu efficace eliminà Pm2.5 è Pm10 in l'aria per ottene l'effettu di sterilizazione è eliminazione di nebbia.

3.U livellu quantum revestimentu photocatalytic hè revestimentu acqua-soluble.Photocatalyst photocatalytic diossidu di titaniu pò esse usatu cum'è un additivu alimentariu non tossicu, chì hè sfarente di disinfettanti generale.

4.The tradiziunale tecnulugia d'ossidazione photocatalytic hè sottu à l'azzione di a luce ultravioletta per fà a reazzione di degradazione oxidativa di contaminanti organici.A tecnulugia d'ossidazione fotocatalitica di u spettru cumpletu sviluppata da a nostra cumpagnia adopra l'ossidazione fotocatalitica è a reazione di degradazione di TiO2 à livellu quantum sottu l'azzione di luce ultravioletta, visibile è infrarossa.

Quandu u revestimentu fotocataliticu quantu cumincerà à fà effettu dopu à u revestimentu?

Asciugatura naturali, mantenimentu di u revestimentu 7 ghjorni dopu misu in usu;Asciugatura forzata, u revestimentu pò esse messu in usu.Dopu à l'asciugatura, hè furmatu un film di purificazione, chì pò decompone bè i sustanzi nocivi 360 °, sterilizà è disinfettate per un bellu pezzu.

Quantu durà a tecnulugia di purificazione di l'aria di revestimentu fotocataliticu quantisticu?

Rivestimentu fotocatalytic quantum utilizatu in u cunsumu di catalizzatore di luce visibile, efficace à longu andà, a vita di designu di rivestimentu pò ghjunghje à più di 10 anni, a persistenza hè più di 60%, l'effettu purificatore di a guvernanza ambientale di l'aria deve esse pienamente cunsideratu quandu u flussu di u persunale, a vita di serviziu. , l'area di rivestimentu cuncorda di persistenza è effettu purificante, effettu diminuitu di riempimentu besmear pò in ogni mumentu, ùn affetterà micca a pittura.

src=http __photoshow.108sq.cn_user_2019_0412_1454503760004155682677152.jpg&refer=http __photoshow.108sq_proc

Tempu di post: Jul-14-2022