News

L'attrezzatura furnita da a nostra cumpagnia hè stata installata è aduprata à l'esteru è hà guadagnatu elogi unanimi

Ancu s'è a situazione anti-epidemica hè severu, dapoi u Festival di Primavera, a nostra cumpagnia hà superatu assai difficultà, attivamente furnitu i prudutti à i clienti domestici è stranieri, è assicuratu u rendiment di u cuntrattu, è hè stata intensivamente installata è debugging.Un numeru di persunale di serviziu tecnicu sò stati aspittendu in scena per trattà i prublemi tecnichi in u prucessu di stallazione è cumissioni in una manera puntuale per assicurà u prugressu di produzzione di i clienti.

L'equipaggiu furnitu da a nostra sucetà hè statu stallatu è utilizatu à l'esteru è hà guadagnatu elogi unanimi2

Di fronte à l'opportunità di stallazione di prughjetti d'oltremare, a nostra cumpagnia presta una attenzione particulari è presta una attenzione particulari.In a prima fase di u prugettu, per via di l'epidemie, accumpagnata da differenzi culturali d'oltremare, barriere di cumunicazione linguistica, difficultà di custruzzione in a stagione di piovosa, clima subtropicale caldu, mosquitoes furiosi è parechje altre difficultà, a nostra squadra era "sottu assai pressione. ".In ogni casu, cù un spiritu di tenacità è audaci di sfida, hà trasfurmatu a pressione in motivazione, hà affruntatu difficultà, hà apertu una serie di barriere, hà finitu cù successu u compitu di stallazione, è hà guadagnatu l'elogi di l'utilizatori.

L'attrezzatura furnita da a nostra cumpagnia hè stata installata è aduprata à l'esteru è hà guadagnatu elogi unanimi
L'equipaggiu furnitu da a nostra sucietà hè statu stallatu è utilizatu à l'esteru è hà guadagnatu un elogiu unanimu2

Ancu s'è a strada hè longa, u viaghju deve vene.Hà rializatu una trasfurmazioni da "nunda" à "esistente", da "esistente" à "specializata", è hà fattu cuntributi pusitivi à prumove relazioni amichevuli è cooperative in casa è à l'esternu cù azzioni pratiche.Duranti stu periodu, a nostra cumpagnia hè stata grata è hà gestitu a relazione di cooperazione cù l'amichi stranieri cù u core.Duranti stu periodu, a nostra cumpagnia era modesta è prudente, tenace è incessante, hà accumulatu ogni pocu di cunniscenza cù u core, è hà interpretatu u curagiu è a perseveranza cù u core.

À u listessu tempu, nantu à a basa di serve l'utilizatori domestici prima, hà accumulatu più sperienza in serve i clienti stranieri.Spergu chì a cumpagnia pò cunnosce più utilizatori stranieri è spergu chì più è più clienti ponu cunnosce i nostri prudutti, cum'è fr a2 core, fr a2 ACP, pannelli di laminatura di film PVC, etc.

Questa hè una valutazione di i clienti di a cumpagnia di noi:
"Sò un utilizatore di a vostra cumpagnia, grazie assai per u vostru fr a2 ACP, a qualità hè assai bona. In particulare, a vostra cumpagnia hè ben furmata è tutti l'impiegati anu una bona attitudine di serviziu. pacienza. Attenti, onestu, è surrisu, risponde à u telefonu educatu è educatu.Unu di i più impressiunanti hè u maestru chì hè specificamente rispunsevuli di a stallazione.Rispunsevuli di u travagliu, cunsiderà per l'utilizatori, senza paura di prublemi, meticuloso è bonu stilu di travagliu.Dopu a stallazione è usu, s'ellu ci hè qualchì prublema, per piacè chjamami in ogni mumentu. In tuttu, sò assai felice di travaglià cù a vostra cumpagnia ".


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022